вторник, 11 февруари 2014 г.

Валентинка/ Valentine card

Здравейте,
Макар и все по-оскъдно, времето, което ми оставя моята малка принцеса, все пак стигна, за да успея да направя и аз моята картичка на любовта.

Направих я по молба на моето съседче, а то ще я подари на първата си приятелка :):)
Стана ми много мило и приятно, че ме помолиха аз да направя картичка, надявам се избранницата му да я хареса. Заложих на по-невинния й вид с излъчването на малките сладури Don and Daisy.
Това беше и първото ми оцветяване със Spectrum noir, има да уча още много, но поне желание не ми липсва! :)



С картичката ще участвам в предизвикателствата:




Успех на всички!
До скоро!

10 коментара:

  1. Стели, много е сладка. И като си помисля колко е важна първата приятелка, ми става още по-мило... :))) Сигурна съм, че много ще се хареса картичката. Браво на теб! :)

    ОтговорИзтриване
  2. Wonderful card and you did a fabulous job colouring with your Spectrum Noirs! TFS

    ОтговорИзтриване
  3. Your card is fabulous, thanks for sharing with us at The Cutie Pies. Sarah-J

    ОтговорИзтриване
  4. Beautiful card love the sweet image.
    Thanks for sharing at Lexis.
    Hugs Julie x

    ОтговорИзтриване
  5. Such a lovely card! The image is sooo sweet, and I love your design!
    Thank you for joining our Color Challenge over at Love to Create Challenges this week.
    Ruza, LTC Admin/Designer
    Ruza's Craft Corner

    ОтговорИзтриване
  6. Прекрасна и много мила. А какъв дъх на свежи ягоди се разнася от нея.... Желая много много обич и топли слънчеви вълнения :)ххх

    ОтговорИзтриване
  7. Beautiful card. Thanks for joining us at Cutie Pie's. Sue

    ОтговорИзтриване
  8. Прекрасна картичка! Толкова е нежна и мила. Сигурна съм, че получателката ще помни момента в който я е получила цял живот. Благодаря ти, че ни я показа в Щурите предизвикателства :) Успех!

    Поздрави,
    Зара

    ОтговорИзтриване
  9. Great card.

    Thanks for sharing at Love to Create.

    Susan

    ОтговорИзтриване
  10. Lovely card; thanks for joining the Crazy Challenge.
    Regards, Helen

    ОтговорИзтриване