сряда, 24 август 2016 г.

Албумът на една невероятна майка и баба

Този албум ще зарадва една много силна жена. Една невероятна майка и баба. Тук има само няколко, но много значими за нея снимки, запечатали едни от най-милите й спомени - тези за нейните деца и внуци. Поместени са и някои лични за нея пожелания и любими стихове, тагове с мили думи и мисли... Всеки лист представлява джоб, в който е поместена допълнителна страница, където могат да се залепят още снимки или да се запишат спомени. Албумът е с размери 22 х 22 см.
Когато предадох албума на дъщеря й, тя го разгледа и очите й се напълниха със сълзи...от мили чувства и защото беше сигурна, че това е идеялният податък за майка й. А аз..., аз бях щастлива, защото това означаваше, че съм си свършила работата - подарък за спомени! Поздрави от мен и до скоро!














 



 


















2 коментара: